Daglig leder - Ledende selskap innen helsekommunikasjon

Artells ambisjon er å være Norges ledende kommunikasjonsbyrå innen helse. Stillingen som daglig leder passer godt for deg som har lyst å være med å utvikle selskapet innen en bransje som er i en spennende utvikling. Variasjonen med å jobbe strategisk internt, være rådgiver til våre kunder og lede et kompetansemiljø tror vi vil bidra til din videre utvikling – personlig og faglig. 

Ansvarsområder

Strategi

Helseindustrien er i en rivende utvikling og byr på mange kommersielle muligheter for oss som kommunikasjonsbyrå. Du vil være sentral i strategiarbeidet på hvilken posisjon selskapet skal ta her med egne produkter og partnerskap. Du vil jobbe tett med selskapets styre i dette arbeidet.

Ledelse

Kommunikasjonsbyrået Artell har erfarne rådgivere som søker en person som kan bidra og coache dem til personlig- og faglig utvikling. Du vil få ansvaret for å utvikle organisasjonen, forvalte økonomien og ivareta eiernes interesser.

Kommersielt

Du vil ha ansvaret for gjennomføringen av selskapets salgsstrategi, og se til at både eksisterende og nye kunder blir utviklet på en optimal måte.

Rådgiver

Selskapet har i dag syv ansatte som alle har et operativt og kommersielt ansvar. Du bør ha en faglig tyngde og bakgrunn som gjør at du kan være en sentral rådgiver innen et eller flere av selskapets sentrale områder;        

  • Strategi, Analyse og Merkevarebygging
  • PR og Corporate affairs

Arbeidssted

Artell har kontor i Tønsberg rett i nærheten av togstasjonen, men de fleste av kundene holder til i Oslo, Bærum og Akershus. Du må påregne å jobbe på begge steder for å ivareta ansvaret både som leder og rådgiver.

Kvalifikasjoner

Vi er interessert i å komme i kontakt med kandidater som mener de kan fylle denne spennende jobben. Gjerne kandidater som har ambisjoner og har lyst å kombinere ledelse med rådgivning. Det er mange kompetanser som vil være viktige. Men kompetanse og/eller interesse for forretningsutvikling, for kommunikasjonsfaget og/eller for hvordan digitalisering skal prege våre produkter og vår kommunikasjon med våre partnere vil være viktig i denne rollen.

Litt om selskapet

Artells ambisjon er å være Norges ledende kommunikasjonsbyrå innen helsekommunikasjon.

Byrået har bred erfaring innen legemidler, e-helse, apotek, næringsmidler, medisinteknisk utstyr og innen en rekke sykdomsområder. Artell er et effektivt kommunikasjonshus med gode partnere i Norden. Vi leverer alle typer kommunikasjonstjenester innen strategi, analyse, kommunikasjonsrådgivning, reklame, innholdsproduksjon, film/foto/tekst, PR og informasjonskampanjer. Vi har i dag syv ansatte og en omsetning på ca 10 millioner. Vi er lokalisert i Tønsberg, men har hovedtyngden av kundene i Oslo-området.

 

Ta kontakt

Alle henvendelser vil bli behandlet konfidensielt. Ta gjerne kontakt med Øyvind Sandvik på telefon 916 48 782 for en uforpliktende prat.

 

 

Sted: TØNSBERG
Frist: Vi intervjuer fortløpende
Antall stillinger: 1

Kontaktperson

Øyvind Sandvik
+4791648782
Søk stilling

Relaterte stillinger

Mechanical Drafter/CAD Designer/Document Controller

One of our major clients within oil & gas has an immediate opening for a Mechanical Drafter/CAD Designer/Document Controller at Forus, Stavanger. You will work to support the engineering department and report directly to the Engineering Manager. Your role will include interaction with other departments such as sales, supply chain and operations. You will utilise your knowledge and experience [...]

Frist: 23.08.2019

Antall stillinger: 1

Senior Process Engineer

For one of our clients are we now looking for a Process Engineer to join their facilities at Fornebu/Oslo Description  • Contribute to a good process team, assist the process lead to achieve the project goals to  meet the client needs, within the project cost and timeline.  • The tasks typically include the following: Develop, produce or assist others process [...]

Sted: Oslo

Frist: 23.08.2019

Antall stillinger: 1

Økonomimedarbeider

I forbindelse med at en av våre ansatte går over i ny stilling skal Titania AS ansette økonomimedarbeider. Stillingen er sentralt plassert og viktig for vår operative drift. I denne jobben vil du også delta i vårt internasjonale nettverk innen økonomistyring og rapportering. For den rette personen gir stillingen gode muligheter for faglig [...]

Sted: HAUGE I DALANE

Frist: 21.08.2019

Antall stillinger: 1